Internet Marketing i Oglašavanje

Conversion rate

Conversion rate i broj konverzija su najvažniji Uspješnost neke AdWords kampanje ne treba mjeriti prema cijeni klika, CTR-u, impression share-u ili nizu drugih dostupnih podataka. Najvažniji podatak koji koristim je conversion rate i ukupan broj konverzija. To su u stvari…

YouTube oglasi

Prije dva mjeseca je Google® omogućio oglašavanje na YouTube® platformi i u Hrvatskoj. Od tada do danas iskušali smo sve opcije i kategorije YouTube oglašavanja i zanimljivo nam je bilo pratiti kako se platforma ponaša, Stoga malo naših iskustava (tko…

SMX London 2014.

Kao pobjednička Google AdWords agencija u Google Adriatics regiji, dobili smo priliku posjetiti konferenciju Search Marketing Expo – SMX London, jednu od najboljih konferencija vezanih za AdWords i SEO, koja je ponudila primjere iz prakse za web dizajnere, developere i oglašivače u tradicionalnim…

Greške koje skupo plaćate

U ovom postu možete pročitati stvari s kojima se najčešće susrećemo kada preuzimamo kampanje ili kad radimo audit kampanja. Te stvari nas najviše iznenađuju s obzirom da spadaju u one stvari koje se nikako ne preporučuju da ih radite u…

Google AdWords – špijun koji me volio

Bond. James Bond. Slavno je ime poznatog svjetskog špijuna za kojim uzdišu milijuni žena, a milijuni muškaraca mu na tome zavide. No, heroj današnjeg članka nije najpoznatiji supertajni agent već Googleov sustav oglašavanja. AdWords. Google AdWords. Koristite li Google tražilicu,…

Koliko mi je dovoljno?

Dosta često se susrećem sa pitanjima klijenata o tome koliko je klikova dovoljno da bi donijeli određene odluke. Uistinu, koliko je potrebno klikova, a samim time i potrošenog novca da bi mogli odlučiti da li je neki oglas bolji od…

Stranica 10 od 22«« ...89101112...20... »»

Newsletter

Primajte svježe internet marketing vijesti u Vaš e-mail sandučić.

Želim se prijaviti!

Escape d.o.o. HR-31000 Osijek - Krapinsko naselje 18 - T +385 31 209 951 - F +385 31 209 952 - info@escapestudio.hr - S escapestudio