Internet Marketing i Oglašavanje

Slab CTR za exact match

Izmjerili ste CTR na exact match keyworde ispod 1%? Čak ispod 0,5%? Napravili ste istu grešku kao i ja prije 3-4 godine. Pročitajte kako to ispraviti.    Mali CTR (Clickthrough rate) Sjedih neki dan s potencijalnim klijentom. Žalio se da je jako nesretan…

Optimalno ulaganje

Optimalno AdWords ulaganje Često se prilikom upravljanja kampanjama susrećem s pitanjem klijenta: ‘Koliko je za mene najbolje uložiti u kampanju?‘ Pogotovo je puno pitanja došlo nakon objave zadnjeg članka koji je obradio međuovisnost pozicije oglasa i broja, odnosno stupnja konverzije.…

Conversion rate

Conversion rate i broj konverzija su najvažniji Uspješnost neke AdWords kampanje ne treba mjeriti prema cijeni klika, CTR-u, impression share-u ili nizu drugih dostupnih podataka. Najvažniji podatak koji koristim je conversion rate i ukupan broj konverzija. To su u stvari…

YouTube oglasi

Prije dva mjeseca je Google® omogućio oglašavanje na YouTube® platformi i u Hrvatskoj. Od tada do danas iskušali smo sve opcije i kategorije YouTube oglašavanja i zanimljivo nam je bilo pratiti kako se platforma ponaša, Stoga malo naših iskustava (tko…

SMX London 2014.

Kao pobjednička Google AdWords agencija u Google Adriatics regiji, dobili smo priliku posjetiti konferenciju Search Marketing Expo – SMX London, jednu od najboljih konferencija vezanih za AdWords i SEO, koja je ponudila primjere iz prakse za web dizajnere, developere i oglašivače u tradicionalnim…

Greške koje skupo plaćate

U ovom postu možete pročitati stvari s kojima se najčešće susrećemo kada preuzimamo kampanje ili kad radimo audit kampanja. Te stvari nas najviše iznenađuju s obzirom da spadaju u one stvari koje se nikako ne preporučuju da ih radite u…

Stranica 10 od 23«« ...89101112...20... »»

Newsletter

Primajte svježe internet marketing vijesti u Vaš e-mail sandučić.

Želim se prijaviti!

Escape d.o.o. HR-31000 Osijek - Krapinsko naselje 18 - T +385 31 209 951 - F +385 31 209 952 - info@escapestudio.hr - S escapestudio