Internet Marketing i Oglašavanje

06/12/2016

Blog, Google Adwords

0 komentar/a

AUTOR

Google AdWords Qualified Individual i član najbolje rangiranog tima u Hrvatskoj na Google Online Marketing Challenge 2015. Specijalizirala se za AdWords oglašavanje te svakodnevno usavršava svoja znanja i vještine iz područja internet marketinga.

Koji su najbolji dani za oglašavanje i kako ih naći?

Ponekad se zna dogoditi da kampanje nemaju na raspolaganju dovoljan proračun kako bi ostvarile svoj puni potencijal. Tada moramo dobro razmisliti koje sve opcije imamo na raspolaganju i što je najbolje učiniti kako bi uz ograničeni proračun ostvarili što bolje rezultate.

Jedna od mogućnosti je oglašavati se samo u određene dane u tjednu tj. one dane u kojima kampanje ostvaruju najbolje rezultate.

Gdje možemo pronaći podatke o oglašavanju po danima u tjednu?

Podatke možemo gledati na razini računa, pojedine kampanje ili ad grupe. U nastavku će biti prikazan primjer na razini računa.

Prvo je potrebno u gornjem izborniku kliknuti na Dimensions, zatim u padajućem izborniku izabrati Time i Day of the week.

izbornik-blog

Na donjoj slici se vidi poredak dana u tjednu na temelju ostvarenih konverzija u zadnjih 30 dana.

dan-u-tjednu-konverzije

Najveći broj konverzija je ostvaren srijedom, utorkom i subotom. Također vidimo i kako je najveći broj impresija i klikova ostvaren srijedom i utorkom. Na temelju tih podataka možemo odrediti kako ćemo povećati bid za te dane u tjednu ili kako se uopće nećemo oglašavati u dane koji su ostvarili najmanji broj konverzija ili klikova (u ovom primjeru to bi bili ponedjeljak i petak).

AdWords račun nije jedino mjesto gdje možete vidjeti statistiku po danima u tjednu. Ako ste pomislili na Analytics, u pravu ste :).

Podatke o danima u tjednu možete pronaći pod AdWords – Hour of Day. Osim dana u tjednu, tamo možete vidjeti statistiku i po satima.

analytics-dani-u-tjednu

U Analyticsu dani u tjednu nisu imenovani po nazivu nego numerički. Kao što možete vidjeti na donjoj slici, dani u tjednu počinju od 0 koja predstavlja nedjelju.

analytics-statistika-dani-u-tjednu

Najbolje je da kao pokazatelj uspješnosti izaberete parametre na temelju kojih i inače mjerite uspješnost kampanja. Svakako bi bilo dobro izabrati što duže razdoblje oglašavanja za usporedbu podataka kako bi najtočnije mogli odrediti koji su dani u tjednu najbolji za oglašavanje.

Komentirajte

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Provjera korisnika *

Newsletter

Primajte svježe internet marketing vijesti u Vaš e-mail sandučić.

Želim se prijaviti!

Escape d.o.o. HR-31000 Osijek - Krapinsko naselje 18 - T +385 31 209 951 - F +385 31 209 952 - info@escapestudio.hr - S escapestudio