Internet Marketing i Oglašavanje

06/05/2011

Blog, Google Adwords, Zanimljivosti

1 komentar/a

AUTOR

Internet specialist for online marketing, statistical analysis and data mining. Customer relation manager and online marketing lecturer at several schools and institutions. Honest, funny and warm person with a wide field of interest. A big fan of online marketing, especially Google AdWords and Google Analytics play-toys. As far as I know, I'm the only Google AdWords Certified Trainer and Google Analytics Individual qualified grandfather in the market. Maybe not the brightest but probably the oldest and the one with most mistakes made so far.

Google Adwords skriveni podaci

Google AdWords

Vrlo važni podaci koji su ‘skriveni’

Dva izuzetno važna podatka koja Google AdWords sustav nudi ‘sakriveno’ odnosno, morate ih uključiti ukoliko ih želite saznati, su Impression share i Quality Score.
Oba podatka presudno utječu na kvalitetno optimiziranje kampanje i svakom oglašivaču trebaju biti nešto što učestalo pregledava.

Impression share je podatak koji govori o tome koliko ste svojim proračunom ‘uhvatili’ pretraga. Teoretski, gornja je granica 100%. U praksi je 75% već vrlo dobar obuhvat, ali ako upravljate nekom kampanjom pokušajte postići barem 50%.

Što u stvari govori Impression share?

Da ste imali na raspolaganju jako puno novaca, vjerojatno bi svojom kampanjom ‘uhvatili’ 100% pretraga. Dakle svatko tko bi u tražilici Google tražio neki od zakupljenih pojmova (ključnih riječi) vidio bi neki od pripremljenih oglasa. Kako je obično Impression share manji od 100% postoje još dva dopunska podatka kojima možete zaključiti zašto je učestalost pojavljivanja manja od 100%. Ukoliko kliknete u Campaign izborniku na Columns (pa Customize columns), otvorite podatke označene kao Competitive metrics

Google AdWords sustav - gdje se 'krije' Impression share

Google AdWords sustav - gdje se 'krije' Impression share

Lost IS (budget) govori o tome da je glavni razlog smanjenog broja prikazivanja oglasa premali proračun. Povećanjem proračuna, smanjili bi Lost IS (budget) odnosno povećali bi Impression share na veći postotak.

Lost IS (rank) je podatak koji govori o tome koliko ste izgubili mogućih prikaza zbog toga što se oglas nalazio na preniskom mjestu ili je ‘ispao’ iz prostora za prikazivanje oglasa. Taj podatak Vam govori o tome da bi trebali povećati cijenu klika koju ste spremni platiti odnosno povećati CPC bid.

Ukoliko vidite oznaku kod Impr. share <10% definitivno je vrijeme za povećanje proračuna. Naravno, ukoliko mislite da će Vam Google AdWords kampanja donijeti nove kupce.

Miroslav Varga

Google AdWords i Google Analytics specijalista

Komentirajte

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


+ 9 = 14

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title="" rel=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

  1. Pingback: Internet marketing proračun

Newsletter

Primajte svježe internet marketing vijesti u Vaš e-mail sandučić.

Želim se prijaviti!

Escape d.o.o. HR-31000 Osijek - Krapinsko naselje 18 - T +385 31 209 951 - F +385 31 209 952 - info@escapestudio.hr - S escapestudio