Internet Marketing i Oglašavanje

22/05/2012

Blog, Google Adwords, Zanimljivosti

3 komentar/a

AUTOR

Internet specialist for online marketing, statistical analysis and data mining. Customer relation manager and online marketing lecturer at several schools and institutions. An honest, funny and warm person with a wide range of interest. A big fan of online marketing, especially Google AdWords and Google Analytics play-toys. As far as I know, I'm the only Google AdWords Certified Trainer and Google Analytics Individual qualified grandfather in the market. Maybe not the brightest but probably the oldest and the one with most mistakes made so far.

Google AdWords novosti

Google AdWords novosti

Opet nova funkcija!

Google je neumoran. Uz nekoliko velikih novosti u SEO algoritmu, ove godine je AdWords sustav doživio desetak značajnih promjena. Mogućnost pregleda kompletne display kampanje u posebnom izborniku, promjenu obuhvata ključnih riječi u excat i phrase koje sada mogu imati i manje greške pisanja obuhvaćene, promjenu rotacije oglasa (jedna od izmjena koja me naljutila) koja će se jednolikom promjenom moći koristiti samo 30 dana, dopunski podaci za QS ključne riječi koje daju i informaciju o kvaliteti web stranice – da nabrojim samo neke.

Novi Google AdWords izvještaj

Novi Google AdWords izvještaj

Možda najveća Google AdWords promjena do sada!

Zadnja promjena koju su najavili i koja polako počinje ulaziti u AdWords račune je pomalo science fiction. Već dugo se u drugim tražilicama može vidjeti tko je konkurencija za određenu ključnu riječ (Yandex) pa čak i koje oglase ima napisane. Moglo se to do sada od Google sustava dobiti ‘sirovim’ pretragama u Google tražilici. Ali sada se uvela mogućnost da se može usporediti vlastite ključne riječi s konkurencijom i gdje su naši oglasi bili u odnosu na konkurenciju. Doduše za početak samo 4 konkurenata, ali ova promjena bi mogla značiti potpuni zaokret u oglašavanju i uvjeren sam – značajnije povećanje proračuna.

Ukoliko se koristi AdWords oglašavanje putem usluga trećih strana (agencija koje su poput naše) mora se znati: Agencija je obavezna omogućiti svakom oglašivaču pristup podacima  i rezultatima njegove kampanje. Ta je obaveza uvedena u veljači ove godine za sve AdWords agencije.

Komentirajte

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Provjera korisnika *



  1. Do sada sam za pregledanje konkurencije koristio ad preview tool jer omogucuje da odaberem odnosno “fejkam” svoju lokaciju i vidim koji se oglasi prikazuju kada ljudi traže od tamo. Ovaj auction insights mi izgleda ko da ce biti dosta zanimljiva stvar. 🙂

Newsletter

Primajte svježe internet marketing vijesti u Vaš e-mail sandučić.

Želim se prijaviti!

Escape d.o.o. HR-31000 Osijek - Krapinsko naselje 18 - T +385 31 209 951 - F +385 31 209 952 - kontakt@escapestudio.hr - S escapestudio