Internet Marketing i Oglašavanje

27/01/2011

Blog, Google Adwords

3 komentar/a

AUTOR

Internet specialist for online marketing, statistical analysis and data mining. Customer relation manager and online marketing lecturer at several schools and institutions. An honest, funny and warm person with a wide range of interest. A big fan of online marketing, especially Google AdWords and Google Analytics play-toys. As far as I know, I'm the only Google AdWords Certified Trainer and Google Analytics Individual qualified grandfather in the market. Maybe not the brightest but probably the oldest and the one with most mistakes made so far.

Google AdWords je konačno nadmudren

Google, kao najveći igrač u internetskom oglašavanju s prihodom od preko 30 milijardi dolara u 2010. godini, uvijek nam je bio i kruh i pokora. Pošto je velik, mi koji smo mali, nismo imali dovoljne resurse u borbi s tim golijatom za neka svoja prava. Kao mali korisnici morali smo pristajati na sva ograničenja koje je njegova visost Google postavljao. Ali Google i njegova veličina predstavljaju naravno i izazov. Taj izazov svima nama koji smo u tom poslu, predstavlja metu koju bi voljeli pogoditi. To je naprosto stvar prestiža. Stoga javljam svim kolegama:

Google AdWords sustav, ma koliko izgledao savršen, morao je imati manu i moja je želja od prvog dana od kada sam počeo koristiti taj sustav naći je. KONAČNO SAM NAŠAO GREŠKU U GOOGLE ADWORDS SUSTAVU. Više puta sam na raznim konferencijama držao predavanja o raznim trikovima koji mogu pomoći u povećanju efikasnosti Google AdWords kampanji bilo smanjenim troškovima, bilo većim povratom ulaganja. Ali ovaj puta neću držati predavanje. Ovaj puta evo primjera u kojem je Google AdWords zapovijed br 1 – broj znakova u prvom redu oglasa =  25 prekršena:

Molim pogledajte četvrti oglas na slici:

Kako je Google AdWords sustav pogriješio i propustio oglas sa 26 znakova

Google AdWords sustav ima zgodan bug

Dobro ste prebrojali – ima 26 znakova u prvom redu. Neka igre započnu i počinjem odbrojavati dane do kada će ovaj bug biti ispravljen. Do tada pokušavam i dalje 😉

Miroslav Varga

Google AdWords i Google Analytics specijalista

P.S. Da ne mislite da je ovaj bug nešto posebno pogledajte linkove koje su mi poslali Mario Frančešević (http://bit.ly/gVuwHp) i Hrvoje Hladnik (). Nije zgorega ni da pročitate članak Bojana Bajgorića Šantića (http://tinyurl.com/5t7aa6d).
Za tjedan dana, ako se vratite na naš blog, opisati ću kako sam došao do epohalnog otkrića tople vode. Meni je bilo lijepo dok je trajalo :). Vama bi moglo koristiti, ako se vratite, vidjeti kako se može pojaviti čak 30 znakova u prvoj liniji upotrebom funkcije DKI (Dynamic keyword insertion). Potvrdilo se ono što govorim na predavanjima – nismo mi dobri zato što smo bolji od drugih, nego zato što smo vjerojatno napravili najviše grešaka iz kojih smo nešto naučili. Od sada se fokusiram naći bug kojeg mi je predložio kolega Krešmir Drvar: … Daj nađi neki bug da ne plaćamo klikove…

Miroslav Varga

Google AdWords i Google Analytics specijalista

Komentirajte

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Provjera korisnika *

Newsletter

Primajte svježe internet marketing vijesti u Vaš e-mail sandučić.

Želim se prijaviti!

Escape d.o.o. HR-31000 Osijek - Krapinsko naselje 18 - T +385 31 209 951 - F +385 31 209 952 - kontakt@escapestudio.hr - S escapestudio