Google AdWords Exact Match Impression share funkcija
Miroslav Varga
Miroslav Varga, 13/06/2011, 2.6 minuta, 787 pregleda

Google Adwords Exact match Impression share


Internet marketing ne može dosaditi. Svaki puta kada sustav radi ‘uhodano’ i bez iznenađenja, stvari postaju dosadne. Google Vam to sigurno neće dozvoliti i uvodi svaki puta sve više novih funkcija za mjerenje uspješnosti vašeg ulaganja. Čak je nedavno Neal Mohan ustvrdio da današnji glavni parametri za određivanje uspješnosti internetske kampanje – klikovi i impresije,  za 5 godina neće biti relevantni kao novih 5 mjerila koje će Google vremenom uvoditi. Za utjehu svim internet marketing stručnjacima, Google tvrdi da će današnje ulaganje od 20mlrd $ u oglasne internet kampanje do 2015 porasti na preko 200mrld$ i to samo u display oglašavanju.

Exact match Impression share – što je to i kako do tih podataka


Novi parametar uspješnosti kampanje, odnosno ključnih riječi koje su odabrane u kampanji naziva se Exact match Impression share i nalazi se u izborniku columns (dakako, opet ga morate posebno uključiti želite li ga pratiti). Tamo se označi kučica pored tog podatka.

Internet marketing - gdje je Exact impression share
Internet marketing – gdje je Exact impression share

Ako se uspješno uključi, dobije se podatak koliki je postotak pogođenosti odabranih ključnih riječi s onima koje tražitelji upisuju u Google tražilicu. Odnosno, koliko bi bilo posjeta kada bi sve ključne riječi u kampanji bile postavljene u exact načinu obuhvata (savjetujem pročitati članke o impression share i exact obuhvatu). Exact match impression share govori o tome koliko je odabir ključnih riječi pogodio tražtelje, odnosno ima li prostora za poboljšanje.

Internet marketing - kako čitati exact match impression share
Internet marketing – kako čitati exact match impression share

Pogotovo je Exact match impression share vrijedan podatak u kombinaciji s Impression share izvještajem. Ako je impression share veliki (preko 75%) i ako je Exact match impression share veliki (preko 90%) to je indikator da su ključne riječi i proračun vjerojatno dobro postavljeni. Ostaje fokusiranje na oglase, konverzije, vrijeme prikazivanja, automatizaciju, eksperimentiranje i  tisuću ostalih parametara koje Google AdWords sustav nudi. Uspješno oglašavanje :).

Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Tagovi:

Iza svakog ekrana je čovjek.

Hamag Bicro
ESIF
EU