Google Adwords Dynamic Search Ads
Damir Podhorski
Damir Podhorski, 26/07/2012, 2.8 minuta, 1319 pregleda
Blog kategorije: Blog, Google Adwords

Nepobitna činjenica je da je današnji marketing nešto sasvim drugačije od onoga što su nas učili na fakultetu. Promjenile su se navike potrošača, promijenila se struktura marketinških proračuna i danas u marketingu jedino što je stalno jest promjena. Kako bi ostao u utrci s tim promjenama Google svako malo uvodi promjene i novosti u svoj sustav oglašavanja svima već dobro poznat kako Google Adwords. Upravo jedna takva velika novotarija zaokupila je u zadnjih nekoliko mjeseci našu pažnju. Prihvatili smo tu ponuđenu novotariju, isprobali ju, testirali i odlučili predstaviti svekolikoj populaciji.

Novost koju je Google u beta verziji uveo za oglašivače zove se Dynamic Search Ads i još uvijek je u beta fazi. Moguće je zatražiti odobrenje te usluge i čekati na tzv. white list-i odobrenje usluge.

O čemu se radi? Koncept je vrlo jednostavan. Ukoliko imate web stranicu s velikim brojem proizvoda/usluga te često uvodite nove proizvode/usluge ili radite izmjene na postojećim, Google Adwords Dynamic Search Ads će vam pomoći da vaša kampanja uvijek sadrži upravo te nove izmjene.

Kako to funkcionira? Opet, vrlo jednostavno. Google Adwords će na temelju informacija o sadržaju vaše web stranice (ključne riječi, naslovi stranica) samostalno odabrati za koju ključnu riječ će prikazati vaš oglas. Ključne riječi sustav odabire sa stranice koju ste postavili u Dynamic Search Ads kampanju (može biti cijeli web ili samo određena stranica/kategorija). Naslov oglasa se generira dinamički na temelju ključne riječi i naslova web stranice na koju oglas vodi. Drugu i treću liniju oglasa zadajete sami kao i display url.

Dynamic Search Ad

Najzanimljivije kod sustava je to što Google Adwords sam odabire koja stranica će biti landing page za oglas i to na temelju ključne riječi koja se traži na tražilici. U 99% slučajeva sustav pravilno povezuje ključnu riječ s landing page-om proizvoda/usluge a oglas postavlja pravilan naslov. U onih 1% slučajeva potrebno je postaviti ključnu riječ kao negativnu.

Ako vas zanima više informacija o tome kako pokrenuti ovu vrstu kampanje slobodno nam se obratite.

Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Tagovi:

Idemo u projekt skupa!

Hamag Bicro
ESIF
EU