Godina internet marketinga
Miroslav Varga
Miroslav Varga, 30/12/2011, 2.9 minuta, 775 pregleda

Kako nam je 2011. izgledala


Kako je danas zadnji radni dan ove godine, red je malo se prisjetiti i malo planirati slijedeću. Ovo stoga nije samo članak, nego koristim i priliku da Vam svima zaželim osobni i poslovni uspjeh u 2012. i da Vam se zahvalim na čitanju bloga.

Imali smo ove godine puno posla. Počeli smo s jednim MCC računom, a završavamo sa 5. Mi smo time zadovoljni, a vjerujem i Google. Ipak smo mu do sada osigurali skoro 5,4 milijuna klika.

5.379.027 klikova - nije loše za malu firmu s periferije
5.379.027 klikova - nije loše za malu firmu s periferije ?

Nisu ni naši klijenti bili nezadovoljni. Primjerice za malo više od 3.550,00kn uspjeli smo jednom klijentu dovesti preko 78.300 posjeta (klikova). Uspjeli smo to tako što smo postigli cijenu klika i od 0,01kn iako je Google AdWords sustav tvrdio da je estimated first page bid puno veći. Zato nemojte nikada stvari uzeti zdravo za gotovo, nego testirajte sve opcije. Možda nađete zlatno zrno:

Cijena klika - 1 lipa? Moguće!
Cijena klika - 1 lipa? Moguće!

Imali smo i dosta kampanji s dobrim konverzijama. Klijenti su s nama bili zadovoljni i uglavnom sa svima nastavljamo suradnju i nagodinu. Jedan shop koji smo vodili imao je prosječnu konverziju blizu 6% čime je klijent zadovoljan, ali mi znamo da možemo bolje.

Konvezija oko 6% nije loše, ali da je najbolji stupanj konverzije sa 6 pozicije nije nam jasno
Konvezija oko 6% nije loše, ali da je najbolji stupanj konverzije sa 6 pozicije nije nam jasno

Tim Više što smo u tom shopu postigli stupanj konverzije i preko 33,33%.  Lijepo je kad ti svaki treći koji dođe nešto i kupi.

Svaki treći posjetitelj nešto je kupio. Nije loše.
Svaki treći posjetitelj nešto je kupio. Nije loše.

I mi smo naravno zadovoljni. Imamo od nedavno 2 nova Google Analytics certifikata, imamo nekoliko nagrada i pohvala i nekoliko zanimljivih studija slučaja o kojima sam već pisao na blogu pa da ne ponavljam.

Trendovi koji su ove godine obilježili naše poslovanje:

– snažan rast pristupa web stranicama s mobilnih uređaja,

– snažan rast videa kao marketinškog kanala

– velik broj poziva za održavanje predavanja i prijenos iskustava.

Planiramo nagodinu nastaviti pisati blog, držati predavanja i baviti se svim oblicima internet marketinga. I jedna velika novost koju mogu najaviti jer je sve dogovoreno. Pokrenuti ćemo na proljeće Youtube školu za Google servise.

Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Tagovi:

Iza svakog ekrana je čovjek.

Hamag Bicro
ESIF
EU