Internet Marketing i Oglašavanje

15/10/2015

Blog, Google Adwords

2 komentar/a

AUTOR

Google AdWords Qualified Individual i član najbolje rangiranog tima u Hrvatskoj na Google Online Marketing Challenge 2015. Specijalizirala se za AdWords oglašavanje te svakodnevno usavršava svoja znanja i vještine iz područja internet marketinga.

Gmail oglasi – najbolji display oglasi za ostvarivanje konverzija

GSP oglasi (Gmail Sponsored Promotion ads) prikazuju se unutar e-maila, ali se kreiraju unutar display kampanje i zbog toga predstavljaju kombinaciju e-mail i display oglašavanja. Više detalja o vrstama GSP oglasa opisala je kolegica Nikolina u članku. U ovom članku će biti pojašnjeni rezultati koje je GSP kampanja ostvarila kod konkretnog klijenta.

Kako izgledaju GSP oglasi?

GSP oglasi se prikazuju iznad primljenih e-mail poruka unutar Promocije. Nakon što korisnik klikne na naslov oglasa, prikazat će se proširenje oglasa s cijelom ponudom. Tek kada korisnik klikne na call-to-action button unutar ponude odvesti će ga na web stranicu.

Primjer naslova oglasa unutar Promocije

Naslov oglasa

 

Primjer proširenja oglasa

Proširenje oglasa

 Rezultati GSP kampanje

Korisnike smo ciljali unutar GSP kampanje na temelju različitih interesa. Za početak smo odlučili oglašavati samo jednu kategoriju klijentove ponude kako bi vidjeli kako će se GSP kampanja ponašati i koliko je isplativo oglašavati se putem GSP oglasa.

 podaci - AW

 

CTR od 6,91% se odnosi na broj klikova u odnosu na broj impresija, te ne predstavlja stvarni CTR. Ako izračunamo odnos između broj sesija i broja impresija dobit ćemo CTR od 1,15% što je prilično visok CTR s obzirom na to da se ipak radi o display kampanji (uobičajeni CTR display kampanja iznosi 0,20 – 0,30%).

 

revenue gsp

 

Vidljiva je znatna razlika između klikova i posjeta na stranici (sesija). Od 17.938 klikova na naslov oglasa, 2.984 puta je kliknuto na call-to-action button što je odvelo korisnike na službenu web stranicu. AdWords sustav računa klik na naslov oglasa kao klik na oglas zbog čega se u Analyticsu primjećuje razlika između broja klikova i broja ostvarenih posjeta odnosno sesija.

Prosječna cijena klika iznosi samo 2 RSD (0,13 kn). Prosječna cijena klika kod search kampanja iznosi duplo više, 4 RSD (0,25 kn).

 

roi gsp

 

Zabilježeno je 88 transakcija i ostvareno je 111.977 RSD profita i ROI od 272% što je iznimno dobar rezultat s obzirom na to da je primarna svrha display oglasa brendiranje.

Važno je postaviti što šire ciljanje kako bi se obuhvatila što veća publika. Savjetujemo da odvajate različita ciljanja u različite ad grupe kako bi mogli prilagođavati oglase i cijene klika.

 

Interesi - klikovi

Najveći broj korisnika koji su kliknuli na oglas su ciljani na temelju interesa koji se odnose na “kuhanje” i “uljepšavanje”. Zanimljivo je kako su isti interesi ostvarili najviše konverzija, ali u drugačijem omjeru.

Interesi - konverzije

Osim širokog ciljanja, potrebno je imati i različite oglase kako bi testirali koji su oglasi najprivlačniji korisnicima. Možete postaviti različite slikovne oglase ili različiti tekstualni sadržaj oglasa ovisno o tome imate li veliki broj slikovnih oglasa na raspolaganju ili ne. GSP oglasi su jako dinamični i brzo ćete prikupiti statističke podatke na temelju kojih ćete moći doći do zaključaka isplati li se oglašavati konkretnog klijenta putem GSP oglasa ili ne.

Zbog velike dinamičnosti GSP oglasa nužno je često mijenjati oglase kako bi zadržali pažnju korisnika. U prva dva tjedna oglašavanja primijetit ćete veliku količinu podataka koja se s vremenom uravnoteži. Moguće je da stalno ciljate istu skupinu korisnika kojima je u početku oglas zanimljiv, ali s vremenom im postane dosadan. S toga kada primijetite da se broj klikova ili konverzija smanjio u odnosu na prošlo razdoblje, pauzirajte stare oglase i pokrenite nove oglase.

 

Iako GSP oglasi pokazuju jako dobre rezultate, ne znači da su savršeni za svakog klijenta i za svaku industriju, ali svakako testirajte i otkrijte sami prednosti Gmail oglašavanja.

Komentirajte

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Provjera korisnika *



  1. Poprilicno los clanak za razliku od vecine odlicnih clanaka koje pisete. Puno teksta, apsolutno nista konkretno receno. 2.7 je dobar ROI iz razloga sto je Display “namijenjen primarno za brandiranje”? 😀

    Prosjecna cijena klika je 2 RSD a od searcha 4 RSD – da ali je u searchu klik na ad – klik na landing page dok ovdje to nije slucaj pa klik na landing page kosta vise.

    Vazno je postaviti sto sire ciljanje – apsolutno ne. Moguce da je vama to bio slucaj u ovoj konkretnoj kampanji i u Srbiji no u velikoj vecini kampanja ce biti upravo suprotno, upravo to i je jedna od najvecih prednosti GSP-a, testirano na nekoliko desetaka kampanja.

    Lijep pozdrav,
    Vedran



  2. Vedrane, hvala na konstruktivnoj kritici. Iznimno nam je drago što blog prate napredni korisnici AdWordsa. Članak je namijenjen početnicima u AdWordsu, pa je tako i pisan. Spomenuti primjer se odnosi na konkretnog klijenta i stoga smo na kraju članka naglasili kako je važno testirati jer ne znači da će rezultati biti jednaki za sve klijente. Kod GSP kampanja je najbolje u početku postaviti široko ciljanje i analizirati koji interesi funkcioniraju, te isključiti one koji ne funkcioniraju. Lijep pozdrav!

Newsletter

Primajte svježe internet marketing vijesti u Vaš e-mail sandučić.

Želim se prijaviti!

Escape d.o.o. HR-31000 Osijek - Krapinsko naselje 18 - T +385 31 209 951 - F +385 31 209 952 - info@escapestudio.hr - S escapestudio