Internet Marketing i Oglašavanje

10/10/2017

Blog

0 komentar/a

AUTOR

Google AdWords Qualified & Digital Marketing Entuzijast. Sudjelovao 2015. godine na Google Online Marketing Chalenge natjecanju kao član najboljeg tima u Hrvatskoj koji se plasirao među 5% najboljih u svijetu.

Gdje je nestao Help?

Oglasi su vam neodobreni…idete na Help i tražite obrazac za Email support…ne možete ga naći? Čupate kosu i nervozno klikate na sve moguće, ali Email support-a nigdje. Svi ste vjerojatno imali ovakav scenarij i ponekad je postalo nemoguće pronaći obrazac za slanje ticketa u Help izborniku. Barem u zadnje vrijeme.

Odlučili smo tome stati na kraj! Bacili smo se u potragu i tražili smo ga svagdje, u svakom kutku našeg vidokruga.

U starim spisima….

U ladicama…

U raznim posudama…

Iza vrata…

I pogodite što? – Naravno, nakon duge i intenzivne potrage, uspjeli smo ga pronaći. U nastavku teksta donosimo gdje se sve skrivao.

Prvo što ćete učiniti kada želite poslati ticket je da ćete otići na polje Help u gornjem kutu starog ili novog sučelja.

Nekad će biti skroz lako i Help će vam odmah ponuditi opciju da šaljete mail. 🙂

Međutim, nekad će vas dočekati ovakav prozorčić. 🙁 Tada ćete trebati kliknuti na “Need more help” ili na “Fix your issue” (ako vam bude ponuđeno).

Nakon što ste kliknuli na “Need more help?” ili “Fix your issue ” očekuje vas ovakav (ili sličan prozorčić). Sljedeći korak je klik na “Ad policy and review”.

Nakon prethodnog koraka očekuje vas sljedeći prozorčić sa sljedećim pitanjima. Vi odaberite “Questions about disapproved ads”.

Tada vam se otvara sljedeći prozorčić na kojem ćete odabrati ovu drugu opciju “Learn how to fix your disapproved ad”.

U sljedećem prozorčiću skrolate skroz do dolje i napokon – pronašli smo ga! “Email support” je tu. Đaba si se skrivao. Uhvaćen si! I nadamo se da ćeš ostati tu i više nećeš bježati. 🙂

Treba na kraju napomenuti da postoji mogućnost da nećete moći pronaći ovaj obrazac. U takvim slučajevima preporučujemo da pronađete u vašem mail sandućiću zadnji razgovor koji ste imali sa Supportom. Možete u odgovoru maila postaviti novo pitanje i priložiti podatke koji će biti potrebni Supportu (poput sljedećih – Manager ID, Client ID, screenshot problema/neodobrenih oglasa).

Možete i kliknuti na polje “E-pošta” u potpisu maila kao što je vidljivo na sljedećoj slici.

Nakon toga slijedi procedura kao u prethodnom tekstu (od treće slike).

Ako imate problem s neodobrenim oglasima, možete otići i na sljedeći link – https://support.google.com/adwords/contact/approvals i tamo ispuniti kontakt formu.

Sretno u potrazi za Helpom! 🙂

Komentirajte

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Provjera korisnika *

Newsletter

Primajte svježe internet marketing vijesti u Vaš e-mail sandučić.

Želim se prijaviti!

Escape d.o.o. HR-31000 Osijek - Krapinsko naselje 18 - T +385 31 209 951 - F +385 31 209 952 - info@escapestudio.hr - S escapestudio