Internet Marketing i Oglašavanje

26/04/2016

Blog

0 komentar/a

AUTOR

Darko Buldiolski o HitIt.Digital konferenciji

Nekoliko dana nakon konferencije javio nam se Darko Buldioski i rekao da će nam poslati svoj “kratki” osvrt na konferenciju. Mislili smo da će stati u jedan status na Facebooku, no kao što ćete vidjeti u nastavku članka osvrt smo morali objaviti na našem blogu.

Pročitajte što je Darko napisao o HitIt.Digital-u.

U organizaciji tvrtke Escape iz Osijeka, 14. travnja u Zagrebu je održana konferencija pod nazivom Hitit.digital. Do sada sam bio na velikom broju konferencija, neke od njih bile su u organizaciji najvećih svjetskih brendova pa zato s pravom mogu reći – BRAVO ESCAPE.

Sve oko te konferencije od početka je bilo neobično i mislio sam da će to biti ili svjetski uspjeh ili totalna katastrofa. Mislim, jeste li ikada bili na konferenciji na kojoj se ne plaća kotizacija, ali su sudionici zamoljeni da doniraju bezuvjetno skroman iznos od 300,00kn SOS dječjem selu Hrvatska? Da je bilo duplo, bilo bi malo.

Uz dvije pauze za kave i ručak, bilo je dovoljno vremena za networking i odmor između predavanja, ali i velika mogućnost susretanja zanimljivih osoba iz branše, to bi dovoljno da se dolazak isplati. Ali, predavanja su bila, meni osobno, super korisna i zanimljiva….

Gary Illyes, iako vidno umoran i pod utjecajem jet lag-a vrlo je lijepo prikazao kako se mijenjaju trendovi i korisnici i dao nam je svima jednu korisnu informaciju: Novi attention span korisnika Z generacije je 2,8s i uskoro će Google ranking faktor Site speed i Mobile friendliness dodatno i značajno osnažiti u organic algoritmu. Q/A sesija nakon njegovog predavanja je svakome tko je htio nešto pitati ostavila dovoljno vremena da sazna kako riješiti problem koji ga muči i to je bilo super.

Nakon Garija, Miroslav Varga pokazao je neke tips and tricks pod vrlo intrigantnim nazivom: “Kako malim zadovoljiti i koliko je najbolje da traje”. Pokazao je metodu optimizacije budžeta kampanji u slučaju kada imate premalo novca. Metoda me svojom jednostavnošću i elegancijom oduševila, ali od Miroslava naprosto ništa manje ni ne očekujem.

Davorin Černoga koji je nastupao poslije Miroslava po meni je imao najbolju prezentaciju o brendu i brend kampanjama koju sam imao prilike slušati. Egzaktno je pokazao zašto se treba oglašavati na brend KW i kad ste prvi u ‘normalnom’ Google-u. Uspoređivanjem cijena klikova za non-brend KW, kada ima ili nema brend kampanje, dokazao je njenu isplativost, ali možda i najvažnije – da postoji nešto što se može nazvati Account level Quality Score. Davorina sam odlučio pozvati u Makedoniju kao predavača na AllWebMk konferenciju jer mi se njegovo predavanje jako svidjelo – i po stilu, i po sadržaju.

Dražen Karačić Šoljić je uspio velik broj žena nakon prezentacije dići na noge. I to nudeći im sjeme – starih sorti rajčica. Ispalo je vrlo zabavno kada je u svoju dosta kompleksnu prezentaciju ubacio nekoliko digresija o rajčicama s ponudom sjemena. Iako nemam Magento platformu i nisam baš previše uključen u GTM, svidjelo mi se što je pokazao što sve može biti mjereno i napravljeno s GTM.

Za mene do tada nepoznati Robert Petković je imao vrlo zabavnu, korisnu i odličnu prezentaciju o tome kako se Analitycs krivo gleda, odnosno kako se ne gledaju oni izvještaji koji imaju smisla, nego oni koji su besmisleni. Osim što sam puno naučio, nasmijao sam se do suza. Nepotrebno je naglasiti da sam i njega uvrstio u popis predavača na AllWebMk konferenciji. Bit će to hrvatski dan na makedonskoj konferenciji.

Zorin Radovančević imao je jednostavno, a tako lijepo predavanja o Analyticsu, odnosno o tome kako on gleda i koristi Analytics. Svatko u dvorani mogao je naučiti kako se s tim moćnim alatom možete igrati i kako si uštedjeti vrijeme i muke ispravnim dodjeljivanjem ovlasti i fokusiranjem na važne opcije. Naravno da je i on “upao” na popis za Makedoniju 🙂

Kada sumiram cijelu konferenciju mogu još samo istaknuti odličan RAL (Return After Lunch rate) rate koji se ne vidi baš često po konferencijama. I sam znam preko AllWeb-a da je zaista tesko zadržati publiku cijeli dan. Možda zvuči nevjerojatno, ali dvorana do samog kraja bila ispunjena do posljednjeg mjesta! I ne samo to, nakon službenog dijela odrađen je i odličan, produktivan networking.

Tko god je pratio Twitter i Facebook objave mogao je uočiti da su statusi bili prepuni pohvala i pozitivnih kometara o konferenciji. Sudionici su u velikom broju nastavili post-konferencijski networking u obližnjem Green Gold Clubu.

Samo mogu još jednom istaknuti BRAVO ESCAPE i posebna zahvala Damiru Podhorskom koji je odradio organizaciju. I njega sam pozvao u Makedoniju. Sve je bilo odrađeno domaćinski. Hvala :))

Darko Buldioski

Darko Buldioski internetom se bavi od 2005 godine. Krenuo kao bloger da bi zatim kreirao NGO i 2010. godine pokrenuo vlastitu marketing agenciju NewMediaMK. Programsk jei direktor prve digital marketing konferencije u MK – AllWeb koja ce se ove godina 18. studenog organizirati peti put. Darko piše (priča) na komunikacii.net, redovni je predavač na brojnim konferencijama i akademijama, održava i obuke a dio je i prve generacija Coca-Cola bloggera iz regije. Ako ga ne možete pronaći na internetu kao @darko156, onda pokušajte upisati njegovo cijelo ime i prezime.

IMG_2762

 

Komentirajte

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Provjera korisnika *

Newsletter

Primajte svježe internet marketing vijesti u Vaš e-mail sandučić.

Želim se prijaviti!

Escape d.o.o. HR-31000 Osijek - Krapinsko naselje 18 - T +385 31 209 951 - F +385 31 209 952 - info@escapestudio.hr - S escapestudio