07/11/2012
AUTOR
Zorin
Google Analytics specijalist s višegodišnjim iskustvom u analizi i savjetovanju projekata baziranih na Internetu u području turizma, trgovine, zdravlja i financija za EU, Rusiju, Ukrajinu, Kuvajt i SAD.
Google Analytics je već duže vrijeme standardni alata za praćenje uspješnosti internet stranice ili trgovine no kako vrijeme prolazi i Google se razvija. Google Analytics poprima sve ozbiljnije i kvalitetnije dodatke.
Nedavno je izašao alat (još u beti) koji omogućava unos (import) troškova digitalnih kampanja (koje nisu u google sustavu). Na ovaj način uz brdo agregiranih podataka moguće je dobiti još i više! Cilj ovog alata je dodatna mogućnost izračuna povrata na investiciju a time i bolju kontrolu i usporedbu ulaganja prema kanalima.
Konačno jedno univerzalno mjesto za unos svih mogućih dodatnih alata za tagiranje, praćenje i čišćenje koda. Ovaj alat daje više kontrole marketingu u odnosu na programere a ujedno i programerima olakšava posao – implementacijom jednog koda pozivamo sve ostale! Naravno moguće je i kreiranje pravila kada se što poziva. Više informacija o samom alatu možete pronaći na službenoj stranici Google Tag manager.
Ukratko skup novih alata i metoda pod Google Analytics sučeljem. Razlike u odnosu na prošlu (trenutnu) verziju (usput rečeno tko se bavi analitikom za web obavezno pratiti Cutroni i službenu stranicu Universal Analytics) Google Analytics alata su: