Budućnost Google Analytics-a – Universal Analytics
Zorin Radovančević
Zorin Radovančević, 07/11/2012, 2.8 minuta, 1071 pregleda
Blog kategorije: Blog, Google Analytics

Google Analytics je već duže vrijeme standardni alata za praćenje uspješnosti internet stranice ili trgovine no kako vrijeme prolazi i Google se razvija. Google Analytics poprima sve ozbiljnije i kvalitetnije dodatke.

Unos vanjskih troškova digitalnih kampanja

Nedavno je izašao alat (još u beti) koji omogućava unos (import) troškova digitalnih kampanja (koje nisu u google sustavu). Na ovaj način uz brdo agregiranih podataka moguće je dobiti još i više! Cilj ovog alata je dodatna mogućnost izračuna povrata na investiciju a time i bolju kontrolu i usporedbu ulaganja prema kanalima.

Google Tag Manager

Konačno jedno univerzalno mjesto za unos svih mogućih dodatnih alata za tagiranje, praćenje i čišćenje koda. Ovaj alat daje više kontrole marketingu u odnosu na programere a ujedno i programerima olakšava posao – implementacijom jednog koda pozivamo sve ostale! Naravno moguće je i kreiranje pravila kada se što poziva. Više informacija o samom alatu možete pronaći na službenoj stranici Google Tag manager.

Universal analytics

Ukratko skup novih alata i metoda pod Google Analytics sučeljem. Razlike u odnosu na prošlu (trenutnu) verziju (usput rečeno tko se bavi analitikom za web obavezno pratiti Cutroni i službenu stranicu Universal Analytics) Google Analytics alata su:

  1. Metoda prikupljanja informacija (The Measurement protocol) – omogućava slanje podataka u Google Analytics iz vanjskog sustava (POS uređaji, ERP, mobilne aplikacije …)
  2. Umjesto ga.js datoteke koristit će se analytics.js (prema nekim izvorima sve će se prebaciti na novi analytics.js koji zasad ima ograničenja (remarketing i content experiments))
  3. Import offline konverzija (offline prodaje)
  4. Identifikacija korisnika – Server side sessions – umjesto tracking cookie metode sve će se obavljati na razini servera
  5. Custom dimenzije i metrike – fenomenalna mogućnost dodavanja vrijednosti i grupa podataka specifičnih za neku industriju
  6. I još puno dodatnih stvari koje će Google pravovremeno objaviti    
Naravno to nije sve Google je intenzivno nadograđivao i:
  1. Google AdWords
  2. Google Webmaster tools
  3. Google help center
  4. Google tools 
O svemu ćemo pisati koliko nam posao dopusti no ako imate pitanja slobodno nam pišite!

Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Tagovi:

Iza svakog ekrana je čovjek.

Hamag Bicro
ESIF
EU