Internet Marketing i Oglašavanje

06/07/2012

Blog, Google Analytics, Internet Marketing

0 komentar/a

AUTOR

Google Analytics specijalist s višegodišnjim iskustvom u analizi i savjetovanju projekata baziranih na Internetu u području turizma, trgovine, zdravlja i financija za EU, Rusiju, Ukrajinu, Kuvajt i SAD.

Snaga brand ključnih riječi – Google Analytics

Koliko je stvarno snažna brand ključna riječ i koliko prihoda, ciljeva ili posjeta donosi vašem poslu?  Uz Advanced segments u Google Analytics-u ti podaci su vrlo lako dostupni za svakodnevnu provjeru.

Prije posla moramo provjeriti imamo li:

  • Otvoren Analytics račun
  • Ispravno implementiran kod na web stranici

Izrada novog Advanced Segmenta

Jednostavno kliknete na Advanced segments te nakon toga na New Custom Segment (na desnoj strani).

U sljedećem koraku ispunite potrebne podatke:

  • Naziv segmenta (Brand keywords u našem slučaju)
  • Definiranje segmenta – za ovaj primjer potrebno je definirati jednu ili više ključnih riječi za koje znate da su vaše brand ključne riječi (npr. podravka, ina, nike)

Napomena: za dimenziju smo izabrali “Keyword” a kao operator smo izabrali Containing (jer zelimo uključiti i bogatije fraze u koje je uključena i brand ključna riječ).

Ova vrsta segmenta je skoro uvijek primjenjiva za jedan profil u Analyticsu što možete napraviti kao u primjeru na slici (neki manje specifični segmenti mogu biti primjenjivi na više profila):

Nakon što je sve uneseno testirajte postavke klikom na test segment i Analytics će pokazati inicijalni rezultat.

Ispravite postavke ili snimite segment za daljnje korištenje.

Korištenje segmenata

U naše primjeru najbolje je koristiti Traffic Sources > Sources > Search > Overview Report i upaliti segmente koji nas zanimaju.

Što sad? Prema segmentima je moguće utvrditi ponašanje i uspješnost bilo kakve aktivnosti na stranici ili izvan nje prema pojedinoj grupi korisnika (geografski, tehničke specifikacije, izvor posjeta i sl.). Koristeći ovaj primjer moguće je utvrditi ponašanje posjetitelja koji dolaze putem brand ključne riječi u odnosu na prosjek ili neki drugi segment koji kreirate (oni koji nisu došli na stranicu koristeći brand ključnu riječ?:)).

Postoje naravno i drugi načini kako doći do sličnih podataka za ovaj primjer (Search engine optimization report, Advanced filteri i sl.) no Advanced segmenti su moćna stvar a ovo je bio samo kratki uvod u osnove korištenja.

Sljedeći korak je povezivanje segmenata i ciljeva stranice (outcomes == goals == novac) gdje možemo dobiti informacije pomoću kojih možemo promišljeno, argumentirano i pravovremeno djelovati prema ciljanom segmentu.

Komentirajte

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Provjera korisnika *

Newsletter

Primajte svježe internet marketing vijesti u Vaš e-mail sandučić.

Želim se prijaviti!

Escape d.o.o. HR-31000 Osijek - Krapinsko naselje 18 - T +385 31 209 951 - F +385 31 209 952 - kontakt@escapestudio.hr - S escapestudio