Internet Marketing i Oglašavanje

10/01/2015

Blog, Google Adwords

0 komentar/a

AUTOR

Internet specialist for online marketing, statistical analysis and data mining. Customer relation manager and online marketing lecturer at several schools and institutions. An honest, funny and warm person with a wide range of interest. A big fan of online marketing, especially Google AdWords and Google Analytics play-toys. As far as I know, I'm the only Google AdWords Certified Trainer and Google Analytics Individual qualified grandfather in the market. Maybe not the brightest but probably the oldest and the one with most mistakes made so far.

AdWords Ad Customizer funkcija

U listopadu 2014. predstavljena je nova mogućnost: Izrada prilagođenih oglasa ili Ad Customizers. Saznajte što to Google nije objavio, a važno je!

Nova AdWords funkcija

Kad god Google objavi da je dodao neku novu AdWords funkciju, obično se sjati mnoštvo koje o toj funkciji razglaba (često se i ja tome pridružim). Ad Customizeri su prošli nekako ispod radara. Da li je to zato što manje korisnika treba mogućnosti koje se time pružaju ili zato što su neke funkcije naoko složene pa ih odbijaju, nije bitno.

Kako imamo nekoliko klijenata koji su pogodni za korištenje te funkcionalnosti malo smo se poigrali s Ad Customizer mogućnostima. Pročitajte u nastavku o našim iskustvima

Koji je prvi korak?

Svaki posao traži pripremu. Bilo bi dobro pročitati nekoliko linkova koji mogu pomoći. Savjetujem da pročitate sadržaj na ovim linkovima, ali nije nužno:

https://support.google.com/adwords/answer/6093368?hl=hr

https://support.google.com/adwords/answer/6072565?hl=en

http://sudheerkiraf.com/adwords-ad-customizers/

U tim člancima ćete naći nekoliko uputa što i kako napraviti. Uglavnom se svodi na to da razmislite o tome kakve mislite oglase slagati. Oglas koji sam testirao glasio je:

Oglas za ad customizers

Na mjestima gdje se nalaze vitičaste zagrade, ubacuje se sadržaj koji se definira posebnom tablicom koja je glasila za navedeni oglas:

Tablica podataka za ad customizer

Nazivi kolone u tablici označavaju parametar koji se ubacuje, a atribut u zagradama označava o kakvom je podatku riječ. Kada je ta tablica kreirana, mora se učitati u AdWords sustav. NE može se kreirati oglas ako nije prvo učitana tablica!

Kada se tablica učitava, bez obzira kako se file tablice zove, morate je imenovati onako kako ćete nazvati prvi dio parametra u vitičastoj zagradi.  U primjeru oglasa koji je prikazan to je oznaka ‘testMonitori’. Taj se naziv definira u polju NAME nakon ova 4 koraka:

4 koraka do ad customizera

Polje za upis naziva:

Gdje upisati ad customizer name

 Što dalje?

Kada je to napravljeno, kreira se oglas gdje se koriste parameti koji su definirani u tablici kao mjesta za ubacivanje sadržaja u tekst oglasa. I tu je Google zaboravio spomenuti nekoliko važnih detalja:

  1. U tablici nije ograničen broj kolona i redaka. Može ih biti i više nego ste koristili u oglasima, ali nije preporučeno.
  2. Nazivi polja ne smiju imati naše dijakritičke znakove (dakle zaboravite Č,Ž,Š,Đ)
  3. Polja označena atributom (number) ne smiju imati decimalan broj nego smiju biti samo integer. Ako je potrebno koristii decimalu, označite polje (text) atributom
  4. Nazivi polja moraju biti identični u nazivu koji je u polju oglasa. I velika slova igraju ulogu! ‘Model’ i ‘model’ nisu isti nazivi!!
  5. Može biti više polja s atributom (text), ali moraju se zvati različito. Preporuča se da nisu sva polja s istim atributom. Dakle ako imate tri kolone neka su dvije (text) atribucije, a treća (number)
  6. Datumi su samo u Anglo-saksonskom formatu
  7. Ne postoji mogućnost kao kod Keyword insertion da u prvom redu oglasa ima preko 25 znakova. Zato se preporuča uvijek i jedan ‘obični’ oglas da se ne bi dogodilo da se oglas ne prikazuje zbog neke greške.
  8. Ne treba posebno definirati Keyworde u adgrupi ako su definirani u tablici. Pogotovo što bi se moglo desiti da su u tablici i Adgrupi isti keywordi s različitim obuhvatom. To će zbuniti sustav i moguće da neće prikazati oglas.
  9. Ne može se koristiti broad modified obuhvat!
  10. Obuhvat ključnih riječi defirnira se direktno u tabeli upisivanjem kao u Google sustav [exact], “phrase” i broad.
  11. NE možete koristiti ad customizere ni u jednom URL polju
  12. Promijenite li sadržaj tabele tako da će oglas drugačije glasiti, Statistika oglasa se ne gubi.
  13. U pravilu će oglasi napisani ad customizer funkcijom imati bolji Quality score jer imaju bolji ad relevance i postižu bolje CTR-ove.
  14. Ne možete imati sam Ad customizer oglase u adgrupi, nego obavezno i jedan ‘normalni0 oglas.

Ostaje Vam samo još testirati i podijeliti svoja iskustva s nama.

Komentirajte

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Provjera korisnika *

Newsletter

Primajte svježe internet marketing vijesti u Vaš e-mail sandučić.

Želim se prijaviti!

Escape d.o.o. HR-31000 Osijek - Krapinsko naselje 18 - T +385 31 209 951 - F +385 31 209 952 - kontakt@escapestudio.hr - S escapestudio