Internet Marketing i Oglašavanje

Optimalna struktura AdWords kampanji

AdWords stručnjaci znaju raspravljati da li je bolja struktura AdWords kampanji po Alfa/Beta, Silosnom ili DSA modelu. Moj savjet je: DA! Što je struktura AdWords kampanji odnosno AdWords računa? Struktura AdWords računa u stvari je način na koji slažete ključne…

Kako turističkoj zajednici uzeti 200000 EUR?

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) objavila je Javni poziv za dodjelu potpore za udruženo oglašavanje u promotivnim kampanjama turističkog sektora u 2016. godini. Poziv je upućen subjektima javnog i privatnog sektora, a isti mogu kandidirati za sufinanciranje oglašavanja prema jednom od pet mogućih modela: 1.…

AUTOR

09/06/2015

Blog, Google Adwords

0 komentar/a

Novi način kreiranja izvještaja u AdWordsu

U AdWordsu je moguće kreirati izvještaje o rezultatima kampanja, ad grupa ili ključnih riječi, dodati željene segmente, te postaviti vrijeme kada želimo da se ti izvještaji sami kreiraju i pošalju na naš ili klijentov email. Problem kod izvještaja u AdWordsu…

Kako ukloniti payment gateway s referral liste u Analyticsu

Jedan od najposjećenijih izvještaja u Analyticsu je Acquisition > All traffic > Source / Medium izvještaj gdje možemo vidjeti koji izvori dovode najviše posjetitelja na našu web stranicu. Jedan od izvora prometa je i referral, odnosno promet koji dolazi na vašu stranicu…

Želiš znati kako je moj Yandex produktivni index bolji od tvog?

Došlo je i to vrijeme da svi mi koji vodimo kampanje na Yandexu moramo paziti na Quality score. Ali ne quality score adwords kampanja već na tzv. produktivni indeks Yandexa. Ako ništa drugo, mora se priznati da rusi imaju vrlo…

Nisam grammar nazzi – volim tipfelere!

Često klijentima nije jasno zašto ulagati u brand kampanju i brand ključne riječi. Postoji nekoliko razloga zašto ulagati u AdWords oglašavanje i kad je organska pozicija na tražilici visoka, a o kojima smo ranije pisali. Osim navedenih, događa se i…

Stranica 1 od 3812345...102030... »»

Newsletter

Primajte svježe internet marketing vijesti u Vaš e-mail sandučić.

Želim se prijaviti!

Escape d.o.o. HR-31000 Osijek - Krapinsko naselje 18 - T +385 31 209 951 - F +385 31 209 952 - info@escapestudio.hr - S escapestudio